Arvonta

laatuaan ensimmäinen sellainen blogini historiassa - ylittyneen 10 000 kävijän ja edesmenneen vuosipäivän kunniaksi.

Kerro minulle mitä kautta löysit sivuilleni ja mitä täällä erityisesti seuraat. Kaikki kommentin SU 9.11.2008 klo 18 mennessä jättäneet osallistuvat arvontaan.

Arvontapalkintona helmivirkattu rannekoru toiveväreillä tai lankaa (paksuus- ja väritoiveella).

Edit 9.11.08 klo 21.15: Mies toimi onnettarena ja nosti hatusta numeron 5 - ja 5. kommentin jättänythän oli Taija. Onneksi olkoon!

Täälläkin oli netti jumissa.... kuten uutisista saimme kuulla; ei kyllä toiminut vielä puoli kuusi...

5 kommenttia

Anonyymi kirjoitti...

Jotenkin olet onnistunut tekemään mieleisiäni koruja ja niitä käynkin mielelläni täällä kurkkimassa. Kivet ja hopea houkuttaa...

Mags kirjoitti...

Löysin tänne varmaan eka kerran tuon blogilistan kautta; nyt seuraan suosikeista jokaisen postauksen ja olen kiinnostunut lähes kaikesta! Tykkään hurjasti sun helmivirkkaustöistä ;-D

Anonyymi kirjoitti...

Löysin sivun blogilistan kautta ja tämän lisään suosikkeihini. Täytyy paremmalla ajalla tulla lukemaan ja ihastelemaan sivuja.

Anonyymi kirjoitti...

En enää muista kenen helmikorujen tekijän linkkilistalta tänne löysin, mutta korublogeja selailen jatkuvasti ja tuo helmivirkkaus kiinostaa todella paljon, en vaan ole vielä siitä kärrylle päässyt :)Koruja teen lähinnä itselle ja lahjaksi ystävilleni.

Taija kirjoitti...

Törmäsin suhun ohimennen viime kevään Järvenpään KIP-tapahtumassa, ja sen jälkeen olen täällä vakoillut mitä puuhailet ;)

Olen vaikuttunut koruistasi, sillä niihin en itse kykene, pari viritelmää olen yrittänyt ja olen todennut ettei onnistu multa.

Onnea Blogillesi!

Taija