Viinilasimerkki

Elikkäs yksi on valmiina vihdoinkin. Tässä kokonaiskuvaa viinilasin kanssa.


Ja seuraavassa tarkempia kuvia. Nimimerkki "Taru" kyseli tuolla ohjetta viinilasimerkkien teolle. Tässä nyt oma versioni - joka ei suinkaan ole se ainoa. Esimerkiksi täällä tehdään/myydään merkkejä, mutta omani on tehty hiukan eri tavalla. Ja olinpa näköjään tämänmöisenkin linkin joskus löytänyt; joista toinen ohje on melkein sama kuin tämä minun tekemäni (päätyhelmet vaan on erilaiset). Plus sitten, että olen yhdistänyt tietoa mm. helmikauppojen sivuilta (en juuri nyt muista mistä).

Tästä oikeastaan näkyy parhaiten. Runkona siis Memory wirea, johon tarviaa puoliporatut päätyhelmet ja liimaa niiden kiinnittämiseen. Helmistä olen sitä mieltä, että 4 mm helmet ovat kaikkein sopivimpia, 6 mm:set alkaa jo olla isoja. Tässä korussa 4 mm pyöreitä fasettilasihelmiä ja 3 mm Swarovski biconeja, ja metalliriipus. Näihin, niihin loppuihin, kun saan tehtyä, tulee Villihelmen setti.


Tämännäköinen merkki on takaa viinilasiin kiinnitettynä.








PS. Tänään täällä Järvenpäässä paistoi aurinko! :-) Näkyy vähän osissa tämänpäiväisissä kuvissa.

1 kommentti

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos vinkistä, kiva kun laitoit yksityiskohtaiset ohjeet ja hyvät kuvat :)

Olen ihan aloittelija koruhommissa, langalla ja siemenhelmillä olen jotain peyotekuvioita väkertänyt. Hankin juuri perustarpeet koruja varten, nyt vaan opettelemaan!