Helmiä!!!

tässä blogissa, pitkästä aikaa :-) Kaikkea pientä tuli värkkäiltyä viime viikon aikana.

Kännykkä/laukkukoruja..




Silmukka/kerrosmerkki -settejä


näistä vaaleanpunaisista osa on jossakin omissa neuleissa käytössä, en jaksanut kaivaa esille.


ja muutama yksittäinen kerrosmerkki - muille paitsi noppamerkille on tulossa koko setti (siis silmukkamerkkejä 6 kpl mukaan).


Ja yhden rannekorunkin sain aikaiseksi - ja tuli tehtyä väreihin mätsäävä kännykkäkoru.

Rannekorussa lasihelmiä, Swarovskibiconeita, millefiorilaattoja hopeaosilla, pituus 18,2 cm.

Kävin myös karkki - ei kun siis helmikaupassa, mutta Villihelmessä olo on kuin kävisi karkkikaupassa. Tykkään, että lasihelmiä saa kerätä mielensä mukaan pussiin. Samalla reissulla tuli käytyä myös Lankamaailma Nordiassa - ihan kuin lankaa ei olisi jo tarpeeksi, 15 kg:n rajapyykki ylittyi. Sen alle kun olin ajatellut pysyä... Ihan turha toivo - kun vielä on ostamatta lanka hihattimeen, jonka haluaisin talveksi hartioiden lämmikkeeksi.

Neulomisia on kasa - kaikki vaiheessaan - Flickrin puolella päivitettyjä kuvia keskeneräisistä (ja Ravelryn puolella enemmän selityksiä).

1 kommentti

KristiinaS kirjoitti...

Kiitos ja kiva kun jätit kommentin mulle. Tulin sitten tänne katsomaan sun blogia ja ennenkaikkea neulottuja liinoja. Oletkin monta tehnyt. Ja sen kirjan (Knitted Lace) mallit on niiin upeita kaikki. Mulla on nyt tekeillä Karen. Vähän olen epävarma teinkö oikein "oikealle ristiin menevät" silmukat. Katsoin monesta lähteestä mutta joka paikassa se tehdään erilailla. Noh, jos on väärin niin sitten on.
Mä olen tehnyt pari tiskiliinaa paksummasta puuvilla sillä Ingeborg mallilla, tietysti ilman reunavirkkausta.